Σελίδες

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων.....κι ένας μωβ διαγωνισμός

Καλησπέρα μπλογκογειτονιά!!!!Πριν μέρες η Κατερίνα και η Μαρία με προσκάλεσαν να παίξω σε αυτό το διασκεδαστικό παιχνίδι θα έλεγα των 11 ερωτήσεων...και ευχαρίστως θα παίξω και θα απαντήσω στις ερωτήσεις τους!!!Αρχίζω λοιπόν με τις ερωτήσεις της Κατερίνας
1Παντρεμένη,κι αν ναι πόσα χρόνια?παντρεμένη 20 χρόνια...πότε πέρασαν?
2.Η σχέση σου με το τσιγάρο;δεν καπνίζω
3.Από γυμναστική πως τα πάμε?λατρεύω την γυμναστική!!!
4.Βουνό ή θάλασσα?θάλασσαααααα!!!!!
5.Αλμυρό ή γλυκό?γλυκό θα έλεγα....
6.Τι ζώδιο είσαι?ζυγός..
7.Σπιτόγατος ή λάτρεις της εξόδου?σπιτόγατος... μέχρι αηδίας
8.Θυμάσαι την πρώτη σου αγάπη?τη θυμάμαι ξεχνιούνται αυτά;
9.Θα έφευγες από την Ελλάδα μόνιμα?δεν νομίζω....
10.Υπάρχει καλό ψέμα?υπάρχει άμα θες να σώσεις κάποιες καταστάσεις!!!!
11.Τελικά το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο?εε..όχι βρε παιδιά!!!

και τώρα οι ερωτήσεις της Μαρίας
1.Πόσες ώρες κάθεσαι περίπου στον υπολογιστή;καμιά ώρα-δύο περίπου αναλόγως τι θέλω να κάνω
2.Βλέπετε το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο;με μπέρδεψες!μισοάδειο!!
3.Έχετε κατοικίδιο ζώο;ναι δύο λυκόσκυλα
4.Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική;και ελληνικά και ξένα αναλόγως τη διάθεση
5.Η διαθεσή σας είναι καλύτερη τη μέρα ή τη νύχτα;τη μέρα!!!
6.Προσευχεστε πριν κοιμηθείτε;πάντα!!
7.Ποιό είναι το αγαπημένο σας λουλούδι;το τριαντάφυλλο!!
8.Τι ζώδιο είστε;Ζυγός
9.Υπάρχουν εξωγήινοι;Όχι!
10.Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας ελάττωμα;που όταν θυμώνω δε ξεσπώ τα κρατάω μέσα μου..
11.Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας προτέρημα;η υπομονή μου
Τώρα οι δικές μου ερωτήσεις
1.Αν γινόσασταν πρωθυπουργός για μια μέρα τι θα κάνατε;
2.Ποια εποχή σας αρέσει;
3.Ένα όνειρο που είχατε από παιδί;
5.τι σας αρέσει να βλέπετε στην τηλεόραση;
6.το σ' αγαπώ το λέτε εύκολα;
7.Αγαπημένο βιβλίο;
8.αν βρίσκατε στο δρόμο λεφτά.(λέμε τώρα..παιχνίδι είναι..)τι θα κάνατε;
9.ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα;
10.ένα ταξίδι που θα θέλατε να κάνετε;
11.θα θέλατε να γνωρίσετε κάποιο διάσημο πρόσωπο αν ναι ποιο;
και προσκαλώ τις
1.http://effiessweethomedesigns.blogspot.com/
2.http://myglitterfairytale.blogspot.com/
3.http://mayasfairytale.blogspot.com/
4.http://welcometoevasworld.blogspot.com/
5.http://bijouxkerihantra.blogspot.com/
αν δεν το έχουν παίξει ακόμα γιατί απ' ότι είδα όλες το έχουν παίξει και αν θέλουν και επίσης όποια άλλη θέλει να παίξει μπορεί βέβαια!!!
Επίσης η Κατερίνα μας προσκαλεί σε έναν μοβ διαγωνισμό.Καιρό λοιπόν βλέπω σε διάφορα μπλογκς την τεχνική του ντεκουπάζ και μου αρέσει πολύ.Σκέφτηκα να δοκιμάσω κι εγώ..είναι κάτι που δεν το έχω ξανακάνει!Πήρα ένα γυάλινο βάζο κι άρχισα...Τι το θελα; μούσκεμα τα έκανα!!μου σκιζόταν η χαρτοπετσέτα,έβαζα πολύ μπογιά πολύ κόλλα ούτε ήξερα τι έκανα!!!στο τέλος κάτι βγήκε δείτε και ακούω συμβουλές!για σένα Κατερινιώ μου,η πρώτη μου απόπειρα στο ντεκουπάζ

Σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο και σας χαιρετώ με μια φωτογραφία της γάτας που είναι της γειτονιάς αλλά με επισκέπτεται που και που δείτε που πήγε και χώθηκε!! μέσα στη γλάστρα!!!!

και με ένα τραγούδι από τον αξέχαστο Παπάζογλου!!!!
                                                                               Σας φιλώ!!!!

23 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΥΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΙΣΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΝΗ!!!!
    ΚΑΝΤΟ ΞΑΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙ Η ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΜΠΟΓΙΑ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΑ!!
    ΔΕΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ Η ΜΙΣΙΡΛΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου Ρενάκι!!!!θα το βρώ που θα μου πάει!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στο μωβ διαγωνισμό. Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Δεσποινάκι οι περισσότερες απαντήσεις σου είναι καρμπόν με τις δικές μου !!!Τυχαίο;;Δε νομίζω.Εμείς οι νότιες έχουμε πολλά κοινά τελικά!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν θυμώνεις να μην τα κρατάς μέσα σου!!!!! Εμένα η πρώτη σου προσπάθεια μου άρεσε πολύ.Να είσαι καλά και καλό σου βράδυ φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όλο αυτό λέω αλλά όταν έρθει εκείνη η στιγμή ένα αόρατο χέρι μου κρατάει το στόμα!!!!άσε!!!ευχαριστώ!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτή 1η προσπάθεια??????Καλέ αυτό το βάζο είναι τέλειο. Τι λές τώρα??Περιμένω τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλενά μου αλλά έχει πολλές ατέλειες που δε φαίνονται!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. καλησπερα Σκια μου..για πρωτη φορα πολυ ομορφο το κανες..μια δυο θα βλεπεις τις αναλογιες και θα το παρεις το κολαι..μου αρεσε παρα πολυ..διαμαντια ομορφα οι απαντησεις..να σαι καλα..καλη Κυριακη..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωωωωωωωωωωωωω τι ωραία γατούλα είναι αυτή;;;;και οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι γατούλα,σε μέγεθος προβάτου!!!όλο τρώει!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. ευχαριστω πολυ για την επισκεψη και τα καλ σου λογια...αν μπορεις επικοινωνησε με το μειλ μου να σου πω 1-2 πραγματακια για το ντεκουπαζ .......αν θελεις βεβαια.
    φιλια και καλη συνεχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεσποινάκι η πρώτη σου απόπειρα με το decoupage μου άρεσε πολύ!!!Έχω αρχίσει κι εγώ να πειραματίζομαι!!! Σε φιλώ, καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεσποινα τι ομορφες εικονες..και τι ομορφο τραγουδι!
    καλη συνεχεια να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ!
    ΒΡΕ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!
    Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!!!!! ΤΑ ΛΥΚΟΣΚΥΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΣΑ.....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΜΕ ΛΙΓΟ ΗΛΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφάκι ευχαριστώ!!!!πρέπει να μάθω πολλά ακόμα!!!!η γάτα είναι πονηρή και κρύβεται!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή